Royal Arctic Line er netop nu i færd med at implementere det nye booking system, LIMA. Systemet implementeres for at forbedre muligheder for at udvikle rederiets service bedre i fremtiden.
På grund af kraftig vind, er det ikke muligt for Irena Arctica 1710 at anløbe Maniitsoq ved nordgående anløb.
På grund af store godsmængder til byerne i Diskobugten, vil godserne til Maniitsoq blive oplosset i Sisimiut.
I forbindelse med implementering af vores nye system har vi midlertidigt erstattet vores ”find afgang” med denne PDF fil, hvor du kan se indleveringsfrister ud af Aalborg.
På Irena Arcticas kommende rejse 1710 vil vi igen forsøge at anløbe Aasiaat, Ilulissat og Qasigiannguit.
Vi følger løbende udviklingen i is situationen der oppe, men vi har ikke nogen mulighed for på nuværende tidspunkt at sige om anløb vil kunne gennemføres på den kommende rejse.
Nyhedsbrev vedr. ral.gl/ral.dk og søgningerne ”find afgang” og ”track and trace”
I forbindelse med implementering af nyt system er vi midlertidigt ude af stand til at vise den søgning på vores hjemmeside, der hedder find afgang. Vi vil i stedet for henvise kunderne til en PDF fil som viser indleveringsfrister i de forskellige byer, samt ankomsttidspunkt til bestemmelsesstedet.
Royal Arctic Lines økonomiske resultat for 2016 viser et overskud på cirka 143 millioner kroner før skat (2015: 91 millioner) og cirka 98 millioner kroner efter skat (2015: 63 millioner).
Til orientering lykkedes det Irena Arctica rejse IRE1707 at anløbe Aasiaat I går aftes. På grund af is situationen i Diskobugten, hvor vind fra vest presser isen sammen, både i Diskobugten samt området mellem Aasiaat og Sisimiut, returnerer skibet sydover hurtigst muligt, for ikke at blive frosset inde. Dette betyder at vi ikke når frem til Ilulissat og Qasigiannguit.