24.03.17 11:00

Nyt bookingsystem

 

Kære kunder,

Royal Arctic Line er netop nu i færd med at implementere det nye booking system, LIMA. Systemet implementeres for at forbedre muligheder for at udvikle rederiets service bedre i fremtiden. På trods af store forberedelser vil der, som med alt nyt, være ting som gøres anderledes eller ikke virker 100% fra første dag.

Eksempler som er konstateret i de første dage er, at web booking ikke har fungeret som forventet. Fakturering kræver visse justeringer og godsindlevering ikke i alle tilfælde er afstemt efter det nye system. Disse udfordringer adresseres med høj prioritet og der forventes en normalisering indenfor den første uge. Det er klart at mange af rederiets ansatte har ekstra travlt i denne periode, og vi beder om forståelse for at visse dele af vores kundeservice vil være påvirket af, at der lige nu arbejdes hårdt på, at få det nye system til at køre som forventet så hurtigt som muligt.

Royal Arctic Line glæder sig til at melde ud om en succesfuld implementering snarest muligt. 

Med venlig hilsen
Royal Arctic Line