14.07.17 01:00

Royal Arctic Line kvalitetsmåling

 

Royal Arctic Line har som følge af nye systemer, nye processer og til dels en ny organisering af arbejdet et erkendt kvalitetsproblem. Vi vil meget gerne dele dette status på dette kvalitetetsproblem med vore kunder og samarbejdspartnere. Derfor denne statistik som viser antallet af containere som ikke er taget med efter planen, eller som er blevet sat af et forkert sted.

Royal Arctic Line har iværksat en proces for forbedringen af kvaliteten og vil sammen med leverandører, ekstern assistance mv. arbejde målrettet på at få disse fejl bragt til 0 så hurtigt som muligt. Fejlretning vil normalisere kvalitetssituationen 3-4 uger efter at fejlene er stoppet (når leveringerne er fuldført). Vi håber at kunne stoppe nye fejl indenfor 2-3 uger, måske før. Dermed skulle kvalitetssituationen være normaliseret i løbet af 5-7 uger, og med mærkbar forbedring inden da.

Indtil da vil vi dele disse statistikker på ugentlig basis hver mandag.

Med venlig hilsen
Royal Arctic Line