Udlevering af containere og paller

 

Udlevering af containere
For at få udleveret en tom container, forud for en transport, skal der fra dags dato være oprettet et bookingnummer som er tilknyttet den ønskede container. Såfremt der ikke er oprettet en booking/fragtbrev kan der ikke udleveres tomme containere.

Containere til direkte udlejning hos kunder, og som ikke skal bruges til transport, er undtaget af ovenstående, da containeren bliver registreret direkte til kunden og lejen påbegyndes med det samme. 

Bookingerne kan oprettes i Bookingcentrene i henholdsvis Nuuk og Aalborg.

Se /bookingcenteret/kontakt-aabningstider for yderligere info. 

Udlevering samt returnering af Royal Arctic Line paller (RA paller)
Fra 1. april 2016 vil der blive indført et palleregnskab, hvor der bliver fulgt op på hvor mange RA paller der er registreret på et RAL fragtbrev. Afsendt/registrerede antal paller skal returneres efter endt brug og differencen mellem disse og returnerede antal paller bliver faktureret modtager med 105 kr. per manglende palle.

Såfremt I har spørgsmål vedrørende er I velkomne til at kontakte Royal Arctic Lines kundeservice.